FR
NL

Veolia FAQ Knowledge

Veolia.be
Webshop Easy Waste
NL
FR
NL
Home

Facturen en betalingen

Deze FAQ beantwoordt vragen over facturering en betalingen, met betrekking tot het digitaal ontvangen van facturen, hun download via EasyWaste, en biedt hulp bij factureringsproblemen.

    • Ik wil mijn facturatieadres veranderen?

      De maatschappelijke zetel van uw bedrijf gaat verhuizen? Uw facturatiegegevens veranderen? U kan gemakkelijk ons de opdracht geven om uw...

    • Ik wil mijn domiciliëring aanpassen naar een andere rekening? Hoe moet dit?

      Betaal je gemakkelijk en efficiënt via domiciliëring en is uw rekeningnummer gewijzigd? Wanneer u uw bankgegevens moet wijzigen, mag u...

    • Ik wil mijn factuur digitaal ontvangen?

      Uw factuur digitaal ontvangen? Een zeer goed en milieuvriendelijk idee. Volg onderstaande stappen om uw facturen vanaf heden digitaal te ontvangen. ...

    • Ik krijg een factuur maar dit is niet correct?

      Heeft u een vraag of klacht over uw factuur?  Een klacht over een factuur melden? Ga naar "Easy Waste" Druk op "Contact" Druk...

    • Ik heb een creditnota ontvangen? Wat moet ik doen?

      Heeft u een creditnota ontvangen? Dan hoeft u niets te doen. Onze afdeling voor facturatie binnen Veolia zal u een creditnota...

    • Hoe kan ik automatisch betalen via domiciliëring?

      Een automatische betaling zorgt voor minder kopzorgen. U kan ook bij veolia automatisch betalen via domiciliëring?  Wat moet u doen? Ga...

    • Ik wil mijn facturen via post ontvangen?

      Wil u opnieuw liever de facturen van je onderneming geprint via papier terugvinden?  Met het oog op efficiëntie en milieuvriendelijkheid...

    • Wat zijn de voordelen voor het digitaal ontvangen van je factuur?

      Wij van Veolia stimuleren onze klanten en leveranciers om hun factuur steeds digitaal te ontvangen. Hieronder een overzicht van de...

    • Ik ben boekhouder en wil een kopie van mijn factuur?

      Mogelijks ontbreekt er een document (factuur, creditnota,…) van Veolia in uw boekhouding. Bedrijven kunnen gemakkelijk en op ieder moment van...

    • Ik ben klant en wil graag een kopie van mijn factuur?

      Alle facturen zijn beschikbaar in Easy Waste. U kan dus zeer eenvoudig uw facturen raadplegen. Naast elke factuur kan u...

    • Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen?

      Normaliter factureren wij 1x tot zelfs 2x per maand afhankelijk van de activiteit en het type klant. Heeft u op de...

    • Wanneer moet ik mijn factuur betalen?

      Standaard zijn de Veolia facturen voorzien van een betalingstermijn van 15 dagen. Controleer steeds de effectieve betalingstermijn op uw factuur...

    • Wat is een niet-conformiteit?

      Een niet-conformiteit is een melding of boete waarbij de klant een niet-toegelaten afvalstroom gedeponeerd heeft in een container die bedoeld...

    • Kan ik een kopie van mijn factuur raadplegen?

      Een kopie van uw factuur is op elke dag beschikbaar in Easy Waste. Ook oude facturen zijn hier 24u/24u beschikbaar....

    • Kan ik mijn factuur downloaden in Easy Waste?

      Alle facturen zijn beschikbaar in Easy Waste. U kan dus zeer eenvoudig uw facturen raadplegen. Naast elke factuur kan u...

    • Ik krijg een factuur maar dit is niet correct?

      Heeft u een vraag over uw factuur?  Een klacht over een factuur? Ga naar "EASY WASTE" Druk op "Contact" Druk op "Ik heb...

    • Hoe kan ik automatisch betalen via domiciliëring?

      Dit kan zeker! Via domiciliëring hoeft u niet aan uw facturen te denken. Log in op easy waste en bezorg...

    • Wat zijn de voordelen voor het digitaal ontvangen van je factuur?

      Milieuvriendelijkheid is zeer belangrijk. Het afdrukken en versturen van een papieren factuur is nadelig voor het milieu en hiervoor heeft...

    • Ik ben boekhouder en wil een kopie van mijn factuur?

      Ontbreekt er een factuur in de boekhouding?  Mogelijks ontbreekt er een document (factuur, creditnota,…) van VEOLIA in uw boekhouding. Bedrijven...

    • Ik ben klant en wil graag een kopie van mijn factuur?

      Alle facturen zijn beschikbaar in EASY WASTE. U kan gemakkelijk om ieder moment alle facturen raadplegen.  Hoe kan ik mijn facturen...

    • Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen?

      Wij factureren normaliter maandelijks en in sommige omstandigheden meerdere keren per maand.  Indien u mogelijks een factuur nog niet ontvangen...

    • Wat is een vergeefse rit?

      Een grote troef van VEOLIA is dat u als klant gemakkelijk een order kan annuleren. Indien VEOLIA uw container niet...

    • Wanneer moet ik mijn factuur betalen?

      Standaard zijn onze facturen voorzien van 15 dagen betalingstermijn. Controleer steeds uw factuur voor de correcte betalingstermijn.  Gelieve steeds de...

    • Kan ik mijn facturen raadplegen in easy waste?

      Beste klant,  Alle facturen van uw onderneming omtrent uw afval dienstverlening zijn beschikbaar in EASY WASTE. U kan dus op...

    • Ik wil mijn domiciliëring aanpassen naar een andere rekening? Hoe moet dit?

      Voor een soepel verloop van de domiciliëring, vragen wij u het bijgevoegde document in te vullen en ons terug te...

    • Ik wil mijn factuur digitaal ontvangen?

      Het volstaat uw aanvraag tot digitale facturatie schriftelijk te formuleren via EasyWaste of rechtstreeks bij onze klantendienst

    • Op welk rekeningnummer moet ik storten?

      U kunt het juiste rekeningnummer steeds terug vinden op uw factuur

    • Waar kan ik de gestructureerde mededeling terugvinden?

      U kunt de juiste gestructureerde mededeling steeds terug vinden op uw factuur

    Welkom op de Veolia FAQ

    In deze FAQ (Frequently Asked Questions) vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten, oplossingen, duurzaamheidsinitiatieven, klantenservice en meer. Alle bezoekers, bedrijven en klanten vinden hier nuttige informatie over allerlei vragen.

    Geen antwoord gevonden? Contacteer ons

    Home Login
    Legale documenten (Privacy, Cookies,..)

    ©2025 Veolia FAQ. All Rights reserved.