Wenst u de facturen van uw onderneming opnieuw geprint op papier te ontvangen?
Wij moedigen u van harte aan om te kiezen voor digitale facturatie. Dit is niet alleen efficiënter en sneller, maar draagt ook bij aan een duurzamere toekomst door papierverbruik en CO2-uitstoot te verminderen.
Belangrijk: vanaf 1 januari 2026 is het voor BTW-plichtige ondernemingen in België wettelijk verplicht om facturen digitaal via het Peppol-platform te ontvangen. Geprinte facturen zullen dan niet meer mogelijk zijn.
Bent u toch overtuigd dat geprinte facturen via post momenteel de beste oplossing voor u zijn? Dan kunt u hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Let op: voor geprinte facturen kunnen administratieve kosten aangerekend worden conform onze algemene voorwaarden.
Hoe kunt u uw voorkeur doorgeven?
- Ga naar “Easy Waste”
- Klik op “Contact”
- Selecteer “Ik heb een vraag”
- Geef duidelijk aan dat u uw facturen voortaan per post wenst te ontvangen
- Vermeld het correcte postadres waar u de facturen wilt ontvangen