U wil uw facturen via post ontvangen?

Lees hoe u uw facturen per post kunt ontvangen

Wenst u de facturen van uw onderneming opnieuw geprint op papier te ontvangen?

Wij moedigen u van harte aan om te kiezen voor digitale facturatie. Dit is niet alleen efficiënter en sneller, maar draagt ook bij aan een duurzamere toekomst door papierverbruik en CO2-uitstoot te verminderen.

Belangrijk: vanaf 1 januari 2026 is het voor BTW-plichtige ondernemingen in België wettelijk verplicht om facturen digitaal via het Peppol-platform te ontvangen. Geprinte facturen zullen dan niet meer mogelijk zijn.

Bent u toch overtuigd dat geprinte facturen via post momenteel de beste oplossing voor u zijn? Dan kunt u hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Let op: voor geprinte facturen kunnen administratieve kosten aangerekend worden conform onze algemene voorwaarden.

Hoe kunt u uw voorkeur doorgeven?

  1. Ga naar “Easy Waste”
  2. Klik op “Contact”
  3. Selecteer “Ik heb een vraag”
  4. Geef duidelijk aan dat u uw facturen voortaan per post wenst te ontvangen
  5. Vermeld het correcte postadres waar u de facturen wilt ontvangen

 

Klik hier voor klantenportaal Easy Waste. 

Heeft u geen account? Klik hier.

Updated at December 5th, 2025