Heeft u geen lediging gehad? Mogelijks is er ergens een menselijke fout gebeurd of zijn er onvoorziene problemen waardoor de lediging niet is uitgevoerd. Via onderstaand stappenplan krijgt u inzichten in de oorzaak en de mogelijke acties die u kan uitvoeren.
Stap 1 : Was er een service gepland?
Controleer je ledigingskalender in Easy Waste. Om misverstanden en onnodige discussies te vermijden, adviseren we om eerst te controleren of er een lediging gepland stond. Indien er geen lediging op de planning stond, dan kan u snel en gemakkelijk een extra lediging inplannen.
Stap 2 : Was de container tijdig aangeboden?
Het is belangrijk om te controleren of de container tijdig aangeboden was aan onze chauffeur(s). Indien de container niet aangeboden was aan onze vrachtwagen dan is dit een mogelijk oorzaak waardoor u niet bediend bent.
Stap 3 : Controleer uw e-mail
Indien mogelijk is er door een probleem ( vrachtwagenproblemen, ziekte, etc..) de service niet uitgevoerd. Mogelijks heeft onze planning hiervan melding gemaakt en heeft u hiervoor een e-mail ontvangen. Controleer uw e-mail en volg hiervoor de stappen in de ontvangen e-mail.
Stap 4 :
Maak melding van het probleem Maak melding van de niet-uitgevoerde service via Easy Waste. In dit geval kunnen onze medewerkers zo snel als mogelijk een oplossing zoeken voor uw probleem. Wat moet u doen?
1.Ga naar Easy Waste
2.Klik op “contact”
3.Klik op "Ik heb een klacht"
Onze excuses voor het ongemak! Wij proberen om uw service zo gemakkelijk mogelijk en zonder zorgen te laten verlopen.