FR
NL

Veolia FAQ Knowledge

Veolia.be
Webshop Easy Waste
NL
FR
NL
Home

Lediging en service

Deze sectie beantwoordt uw vragen over het inzamelen van containers, met betrekking tot de eerste inzamelingen, feestdagen, annuleringen en extra inzamelingen, om u zorgeloos gebruik van onze dienst te garanderen.

    • Hoe moet ik afvoer van mijn gevaarlijk afval organiseren?

      Uw bedrijf heeft gevaarlijk afval en u wil deze producten door een professionele afvalinzamelaar laten ophalen en verwerken? Dan bent...

    • Ik heb te weinig containers? Wat moet ik doen?

      Heeft u containers tekort? U kan gemakkelijk een extra container bestellen.  Wij hebben voor u verschillende containers ter beschikking voor...

    • Ik heb teveel containers? Wat moet ik doen?

      Heeft u teveel containers voor een bepaalde afvalstroom? Maak steeds een goede evaluatie van je hoeveelheid containers en de hoeveelheid afval....

    • Wat is een vergeefse rit?

      Een grote troef van Veolia is dat u als klant gemakkelijk een order kan annuleren via Easy Waste. Indien wij...

    • Wanneer is mijn eerste lediging?

      Uw geplande ledigingen kan u gemakkelijk en tijdig bekijken in EasyWaste. Hou steeds de ledigingskalender in easy waste in het...

    • Mijn container is al vol? Wat kan ik doen?

      Indien uw container vol is dan kan u gemakkelijk en snel een extra lediging aanvragen via EasyWaste.  Hoe kan ik...

    • Mijn lediging is op een feestdag? Wat moet ik doen?

      Indien uw structurele lediging gepland staat op een feestdag dan zijn we niet in de mogelijkheid om u te bedienen. ...

    • Mijn lediging is geannuleerd? Wat moet ik doen?

      Het kan zijn dat er door omstandigheden of een menselijke fout uw order geannuleerd is. U kan de geplande ledigingen...

    • Wat is het tijdstip van de lediging?

      Het tijdstip van de lediging kunnen we voorlopig niet meegeven. Er zijn veel verschillende factoren waardoor onze chauffeur geen tijdstip...

    • Ik wil mijn container extra laten ledigen?

      U kan gemakkelijk en snel een extra lediging aanvragen via Easy Waste  Hoe kan ik een extra lediging aanvragen?  1.Ga...

    • hoe u correct een rolcontainer kan aanbieden

      Het is belangrijk om uw rolcontainer tijdig en correct aan te bieden zodat we uw lediging kunnen uitvoeren. Wij informeren...

    • Wanneer wordt mijn container geledigd?

      De lediging van uw container is afhankelijk van enkele belangrijke factoren. Eerst en vooral het type container, de afvalstroom, de...

    • Ik heb een vraag over mijn dienstverlening

      Heeft u een vraag over uw dienstverlening dan kan u natuurlijk terecht bij onze medewerkers en experten.  Heeft u een...

    • U bent niet bediend? Wat moet ik doen?

      Heeft u geen lediging gehad? Mogelijks is er ergens een menselijke fout gebeurd of zijn er onvoorziene problemen waardoor de...

    • Een staking bij Veolia? Wat kan ik doen?

      Een staking is een vervelende zaak voor ons en onze klanten. Wij stellen alles in het werk om onze klanten...

    • Ik heb een vraag omtrent mijn dienstverlening

      U bent klant bij VEOLIA en u heeft een vraag. U kan hiervoor steeds contact opnemen met onze VEOLIA klantendienst....

    • Ik heb een klacht over mijn dienstverlening

      Klachten en misverstanden proberen we steeds te vermijden. Wanneer u als klant toch een klacht heeft over uw dienstverlening kan...

    • Ik wil een extra lediging aanvragen?

      U kan op elke moment van de dag een extra dienst aanvragen voor uw huidige dienstverlening via EasyWaste.  Voorbeeld: Ik ben...

    • Ik wil een geplande dienst annuleren

      Een geplande inzameling/ophaling of dienst kan u gemakkelijk annuleren via Easy Waste. Heeft uw bedrijf geen nood aan een inzameling...

    • Hoe zwaar mag mijn container zijn?

      Het is belangrijk om rekening te houden met het totale gewicht van de container. Omwille van verschillende redenen mag de...

    • Mag ik afval naast mijn container zetten?

      Het is niet toegelaten om afval naast uw container te plaatsen. Indien u meer afval heeft, kan u zeer gemakkelijk...

    • Ik wil een slot op mijn container? Is dit mogelijk?

      Het is mogelijk om een slot te voorzien op uw container. Op deze manier kan u uw rolcontainer beschermen voor...

    • Mijn container is al vol? Wat kan ik doen?

      Indien uw container vol is dan kan u gemakkelijk en snel een extra lediging aanvragen via EASY WASTE  Hoe kan...

    • Ik heb een vraag over mijn dienstverlening

      Indien u een vraag heeft over uw dienstverlening dan kan u gemakkelijk een vraag stellen via EASYWASTE :  1.Ga naar...

    • Ik heb een vraag omtrent mijn dienstverlening

      U bent klant bij VEOLIA en u heeft een vraag. U kan hiervoor steeds contact opnemen met onze VEOLIA klantendienst....

    • Moet mijn deksel volledig dicht zijn?

      Het is belangrijk dat het deksel van uw rolcontainer steeds dicht kan. Zo voorkom je dat de container overladen kan...

    • Heb ik een vergunning nodig om mijn container op de openbare weg te plaatsen?

      Het is het politieregelement van de gemeente waar de container geplaatst zal worden dat bepaalt welke afspraken u dient na...

    Welkom op de Veolia FAQ

    In deze FAQ (Frequently Asked Questions) vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten, oplossingen, duurzaamheidsinitiatieven, klantenservice en meer. Alle bezoekers, bedrijven en klanten vinden hier nuttige informatie over allerlei vragen.

    Geen antwoord gevonden? Contacteer ons

    Home Login
    Legale documenten (Privacy, Cookies,..)

    ©2025 Veolia FAQ. All Rights reserved.