FR
NL

Veolia FAQ Knowledge

Veolia.be
Webshop Easy Waste
NL
FR
NL
Home

Opmerkingen en klachten

Deze FAQ beantwoordt uw vragen over claims en service problemen, waarbij niet-naleving, storingen, werkzaamheden en diefstal van containers worden behandeld, en biedt oplossingen en ondersteuning voor een snelle oplossing.

    • krijg ik een vervanglediging wanneer deze niet is uitgevoerd?

      Wanneer uw lediging niet is uitgevoerd zal u NIET automatisch een nieuwe lediging ontvangen. Dit heeft als reden dat niet...

    • Ik had een niet conformiteit? Wat kan ik doen?

      VEOLIA is verplicht om te controleren op het naleven van de sorteerwetgeving en dus een correcte sortering. De overheid en...

    • Er zijn wegenwerken in mijn straat? Wat moet ik doen?

      Bij wegenwerken vragen wij u om ons dit asap te melden via mail of via ons contactformulier.

    • Mijn container is verdwenen. Wat moet ik nu doen?

      Een verdwenen container is zeer vervelend. U kunt het best contact opnemen met onze klantendienst via ons contactformulier. Wij kijken...

    • Mijn container is kapot. Wat moet ik nu doen?

      Bij een kapotte container vragen wij u ons foto's te bezorgen via onze klantendienst. We kijken dan samen met u...

    • MIjn container is afgebrand. Wat moet ik nu doen?

      U dient dit aan te geven bij uw verzekeraar. Nadien kunt u per mail contact met ons opnemen dan kijken...

    • Mijn perscontainer meldt een storing. Wat moet ik doen?

      Gelieve direct contact op te nemen met uw contactpersoon of via ons contactformulier. Wij zorgen er dan voor dat deze...

    • Ik heb zakken besteld. Wanneer kan ik deze verwachten?

      Deze worden binnen de week geleverd via Bpost.

    • Ik heb de verkeerde zakken ontvangen. Wat moet ik doen?

      Gelieve direct contact op te nemen met uw contactpersoon of via ons contactformulier. Wij zorgen er dan voor dat deze...

    • Ik heb een klacht. Waar kan ik hiermee terecht?

      We vinden het erg vervelend dat u een klacht heeft, we stellen steeds alles in het werk om u te...

    • Ik heb een compliment. Waar kan ik hiermee terecht?

      Complimenten zijn altijd zeer welkom! U kunt ons contactformulier gebruiken, ons steeds telefonisch bereiken of via mail. Een compliment geven...

    • Ik wil mijn persoonsgegevens laten verwijderen? Wat kan ik doen?

      Het beheren en beveiligen van de persoonsgegevens van onze bezoekers, klanten en partners is zeer belangrijk voor Veolia. Voor vragen...

    • Ik heb een klacht over mijn dienstverlening

      Indien u een klacht heeft over onze dienstverlening dan vragen wij u deze te melden. Op deze manier kunnen wij...

    • Mijn container is gestolen? Wat te doen?

      U dient dit aan te geven bij uw verzekeraar. Nadien kunt u per mail contact met ons opnemen dan kijken...

    • Wat moet ik doen als ik iets verloren ben op een Veolia-site?

          Als je iets bent verloren tijdens je bezoek aan een van onze Veolia-sites, volg dan deze stappen: Identificeer...

    Welkom op de Veolia FAQ

    In deze FAQ (Frequently Asked Questions) vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten, oplossingen, duurzaamheidsinitiatieven, klantenservice en meer. Alle bezoekers, bedrijven en klanten vinden hier nuttige informatie over allerlei vragen.

    Geen antwoord gevonden? Contacteer ons

    Home Login
    Legale documenten (Privacy, Cookies,..)

    ©2025 Veolia FAQ. All Rights reserved.