FR
NL

Veolia FAQ Knowledge

Veolia.be
Webshop Easy Waste
NL
FR
NL
Home Opmerkingen en klachten

    Ik heb de verkeerde zakken ontvangen. Wat moet ik doen?

    Gelieve direct contact op te nemen met uw contactpersoon of via ons contactformulier. Wij zorgen er dan voor dat deze melding direct wordt opgevolgd.

    • verkeerde zakken
    • verkeerde bestelling
    • retourneren
    • verkeerd product
    • verkeerde levering

    Updated at October 23rd, 2024

    Andere onderwerpen

    Mijn gevaarlijk afval is onbekend? Wat kan ik doen?

    Het kan zijn dat het product in een onbekende verpakking zit en zonder enige pict...

    Mijn container is niet geleverd? Wat moet ik doen?

    Was er beloofd om een container te leveren? Wij informeren u graag over de mogeli...

    Mijn container is al vol? Wat kan ik doen?

    Indien uw container vol is dan kan u gemakkelijk en snel een extra lediging aanvr...

    Mijn container is gestolen? Wat te doen?

    U dient dit aan te geven bij uw verzekeraar. Nadien kunt u per mail contact met o...

    Welkom op de Veolia FAQ

    In deze FAQ (Frequently Asked Questions) vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten, oplossingen, duurzaamheidsinitiatieven, klantenservice en meer. Alle bezoekers, bedrijven en klanten vinden hier nuttige informatie over allerlei vragen.

    Geen antwoord gevonden? Contacteer ons

    Home Login
    Legale documenten (Privacy, Cookies,..)

    ©2025 Veolia FAQ. All Rights reserved.