FR
NL

Veolia FAQ Knowledge

Veolia.be
Webshop Easy Waste
NL
FR
NL
Home Facturen en betalingen

    Op welk rekeningnummer moet ik storten?

    U kunt het juiste rekeningnummer steeds terug vinden op uw factuur

    • overmaken
    • banknummer
    • rekeningnummer
    • storten
    • welk

    Updated at October 23rd, 2024

    Andere onderwerpen

    Wanneer moet ik mijn factuur betalen?

    Standaard zijn de Veolia facturen voorzien van een betalingstermijn van 15 dagen....

    Ik wil mijn factuur digitaal ontvangen?

    Het volstaat uw aanvraag tot digitale facturatie schriftelijk te formuleren via E...

    Hoe kan ik automatisch betalen via domiciliëring?

    Een automatische betaling zorgt voor minder kopzorgen. U kan ook bij veolia autom...

    Ik ben klant en wil graag een kopie van mijn factuur?

    Alle facturen zijn beschikbaar in EASY WASTE. U kan gemakkelijk om ieder moment a...

    Welkom op de Veolia FAQ

    In deze FAQ (Frequently Asked Questions) vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten, oplossingen, duurzaamheidsinitiatieven, klantenservice en meer. Alle bezoekers, bedrijven en klanten vinden hier nuttige informatie over allerlei vragen.

    Geen antwoord gevonden? Contacteer ons

    Home Login
    Legale documenten (Privacy, Cookies,..)

    ©2025 Veolia FAQ. All Rights reserved.